Amazing.


Lördag, vilken underbar dag det är ändå!
Denna helg har varit mycket efterlängtad vill jag lova . . .

Var ju "personalfest" i torsdags. Mat på Draupner, mycket mycket trevligt och en massa skratt :)
Hem till mig en sväng för att hämta lite badkläder och därefter vidare på Pulsen för lite bubbel med Maria, Mia, Jonas, Martin och Björn. Trevlisch. Dock hände nåt . . . alkoholen jag fått i mig gick rätt upp i huvudet och jag blev kanon :s sluddrade och hade mig :/ Är det något jag avskyr så är det faktiskt att själv känna att man sluddrar, att man känner att man inte kan prata riktigt. Man behöver inte vara så full för att göra det (inte jag iaf), ja en jobbig känsla är det. Man känner sig nästan ofräsch på nåt sätt.

Nåja, lyckades ta mig upp igår, kom dock 20 min försent men men, det är smällar man får ta :)
Mådde som jag förtjänade men höll skenet uppe i den mån det gick och spenderade hela dagen åt att prismärka och hänga upp batterier. När det var cirkus 1,5-2 timmar kvar av dagen kommer Martin och säger att vi ska jobba över till sju. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var nära att en knytnäve kom flygande då . . . Jaja, bita ihop och fortsätta, dock ändrade han sig och vi fick gå hem sex. Mat med Pelle på hotellet sen blev det hem och kura i soffan.


Idag sov jag till två :/
Tycker egentligen inte om att sova länge men idag var det behövligt!
Hade till och med stäng av ljudet på telefonen för att verkligen vara försäkrad om att inte bli väckt av nåt/någon. En visit på Ica och en tur i monstret är vad dagen sedan bedrivits med. Funderar på att åka på bio ikväll men har ännu inte bestämt oss, vi får la se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback