En massa massa.


Fem SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? Nope, rätt nöjd som det är.
2. Skulle du vilja väga mer? Nee, men ett eller två kilo mindre skulle inte vara fel . . .
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Vem skulle inte bli det?
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Kanske, men inte så länge jag har min Pelle :)
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Mjaae, nä det kändes jobbigt nu.

Tio KAN

1. Kan du röra på öronen? Haha, japp det kan jag ;p

2. Kan du slicka dig på näsan? Mmm, på nästippen.

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jo.

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, det tycker jag att dom kan.

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Har jag fruktansvärt svårt att tro att jag skulle klara, möjligtvis om jag sov...

6. Kan du vara på fest utan att dricka? Yes i can, blir det en vit februari i år igen tro?

7. Kan dina vänner lita på dig? Jadå, det kan dom.

8. Kan du tänka dig att pierca naveln? Mmm, det vore snyggt med en till där.

9. Kan du suga? Vore kanske bättre om Pelle svarade på den frågan . . .
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Mjaa, det är svårt men det går om jag verkligen anstränger mig eller om jag har gjort upp en deal med Pelle innan.

Femton HAR


1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Säkert, i ungdomens dar blev det nog en del lögner skulle jag tro . . .

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Nästan varje dag :)

3. Har du ett syskon? Jag har sex i en härlig blandning av hel/halv.

4. Har du varit full den här månaden? Jo, lite småfull har jag väl varit.

5. Har du någonsin haft sex med någon? Har hänt ja ;p

6. Har dina föräldrar ljugit för dig? Mest ttroligt har det hänt nån gång.

7.Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Tröttnar sällan på liknande saker.

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nä men tänkte snart försöka ta mig upp och göra det.

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Japp.

10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nu börjar vi komma in på lite väl privata saker här . . .

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Mmm.

12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Klart man har funderat men tror inte att det är något för mig.

 13.Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Jo . . . pinsamt.

14. Har du haft sex med mer än tre personer? Samtidigt, nej.

15. Har du ljugit på någon fråga än då? Varför skulle jag?


Tjugo VEM


1. Vem är din bäste vän?
Hum . . . tror nog att Felicia kan kvala in där :)

2. Vem älskar du? Många, vänner och familj.

3. Vem hade du senast sex med? Meen, Pelle.

4. Vem vill du bli full med? Skulle vilja ta en styggfulla med Pelle på tu man hand, fråga mig inte varför.

5. Vem är den bästa artisten? Det finns ju såå många.

6. Vem pratade du senast i telefon med?  Freddan på Skalet.

7. Vem har du en liten crush i? P E L L E :)
8. Vem är snyggast i världen? Enligt min mening, Pelle.

9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Min familj.

10. Vem är snällast i världen? La familia.

11. Vem är din bästa kompis? Varför samma fråga igen?
12. Vem vill du prata med? Tjaa, ingen speciell.

13. Vem sov du med senast? Pelle mannen.

14. Vem såg du full senast? Hum, haha, jaa mamma var ju rejält dragen förra helgen ;p

15. Vem vet allt om dig? Ingen vet nog allt men Pelle vet nog mest.

16. Vem kysste du senast? Mr. P

17. Vem kramade du senast? Samma som ovan.

18. Vem kan berätta allt för dig? De som känner för det . . .

19. Vem kan du berätta allt för? De närmsta.
20. Vem hatar du? Finns väl nån som inte är värd att nämnas här.

-

1. Vad blir ditt namn baklänges? Adi.

2. Har du gjort en snöängel i år? Nä, kanske skulle ta och göra det nån dag framöver.

3. Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Måste väl varit då jag föddes, hur länge kan det ha varit, 2-3 dagar?

4. Har en dröm gått i uppfyllelse? Jo nån har väl slagit in :)

5. Tycker du att sengångare är söta? Kan inte komma på hur en sådan ser ut . . .

6. Har du någon gång testat karate? Nix men man kanske skulle göra det.

7. Första sporten du gick på? Antagligen ridningen . . . man kanske skulle återuppta den igen?
8. Minimorötter eller pommes frites? Hum . . . morötter tror jag.

9. Vad längtar du mest till just nu? Tisdag, då kommer lönen :D

10. Hur gammal har du tänkt bli? Haha, tänkt bli! Ja om man får välja så kan jag väl tänka mig att bli rejält gammal såvida jag slipper krämpor, demens etc.

11. Har du haft vattkoppor? Jao.
12. Vad drömde du inatt? Minns inte men nåt var det det vet jag.

13. Vilken tv-serie är bäst? Just nu? Eeeh vet inte riktigt . . . Förr? REDERIET! ;p

14. Vad åt du senast? En bit choklad.

15. Höga eller låga strumpor? Beror på, as snyggt med knästrumpor ju samtidigt som väldigt låga är sköna och praktiska.

16. Vad är du mest rädd för i hela världen? Döden, att bli lämnad själv . . .

17. Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Finns det inget annat till hands då jag ska äta frukost så tar jag mjökpaketet.
18. Vad har du för färg på ditt påslakan? Det är rött med en massa vita mönster på.

19. Bikini eller baddräkt? Bikini!

20. Snyggaste läraren? Inte en blekaste . . .

21. Är du mörkrädd? Nä det vill jag inte påstå.

22. Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Jaa och jag ser inte det som någon direkt ovanlighet.

23. Riktig gran eller plastgran? Riktig dock är det lättsammare med en i plast.

24. Tänt eller släckt när du ska sova? Kolsvart tack!

25. Godaste drickan till frukosten? Te . . . mumma!

26. Vill du bli president? Skulle kanske inte vara helt fel, dock vet jag inte om jag skulle vara så passande då jag har en benägenhet att skjuta upp saker och ting heeela tiden.

27. Har du spelat tjej i en teater? Hum, kanske nån gång i skolan.

28. Duscha eller bada? Duscha, fast det är ju ruskigt skönt att bada emellanåt också!

29. Har du gråtit i skolan nån gång? Mest troligt.
30. Hur tar du dig till jobbet? Kör bil.

31. Har du någonsin sminkat dig som punkare? Pinsamt men, ja, jag har gjort det . . . en väldigt svag period i mitt liv.

32. Sjunger du på toa? Näe, såvida jag inte duschar då.

33. Vilken färg har din jacka? Jag har ett gäng, med svart är den dominerande färgen.

34. Använder du långkallingar? Självklart, dock endast om jag ska vistas ute under en längre tid, men det är nästan så man skulle ha det oftare - är ju så skönt!

35. Är du höjdrädd? Som en idiot . . .

36. Vilket land vill du åka till? Just nu skulle jag vilja åka till Thailand, eller kanske USA, eller kanske Australien . . . ja någonstans där det är riktigt varmt i alla fall!

37. Vad var det senaste som fick dig att skratta? Antagligen Pelle eller någon av bröderna igår.

38. Vad ska du göra NU? Svara klart på frågorna och sedan försöka ta mig upp ur sängen.

39. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jo, skulle bli lite konstig stämning här hemma annars.
40. Har du sett din bästa vän gråta? Tror fan inte det . . .
41. Vilka vitaminer åt du när du va liten? Don't ask me, AD-droppar mest troligt.
42. Vad åt du senast? Samma fråga igen, choklad skrev jag ju!
43. Har du fått någon komplimang idag? Japp, Pelle sa just att jag var jätte fin (haha, utan att ens titta på mig).
44. Har du varit med i en rättegång? Japp, då jag gick på skolan skulle vi skriva en artikel om en rättegång och nu inväntar jag en, personerna som förstörde min bil ska dömas och det ska bli mig ett sant nöje att se dem fällas! HAHAHA!
45. Är du polare med grannarna? Polare och polare vet jag väl inte men vi hälsar alltid på varandra :)
46. Vilka språk talar din mamma? Svenska.
47. Vilka länder har du bott i? Sverige.
48. Senaste piercingen? Tungan men det va länge sen nu . . .
49. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår då jag skulle hem från Rätan.
50. Gay? Nope.
51. Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja, huvva . . .
52. Har du äggat ngn? Haha, inte vad jag vet, eggat kanske.
53. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Men varför skulle jag ha gjort det!?
54. Suger det här? Nja, börjar kanske bli lite lång draget nu.
55. Har du varit på stranden? Jo men det var ju ett tag sen nu.
56. Har du haft en stalker? Inte vad jag vet.
57. Minns du din/dina musiklärares namn? Maaagnus! ;p
58. Hur bra är din syn? Bra, dock borde jag väl använda glajor då jag ser på tv, läser och kör bil men jag är lite lat . . .
59. Har du varit på ett party? Jo.
60. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Njaa, tror faktiskt inte det.
61. Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Jaha, du är medveten om att han är 5 resp. 3 år va?
62. Har du varit utomlands? Japp japp.
63. Har du sett din bästa vän naken? I Bulgarien i somras var vi inte annat än nakna, på hotellrummet iaf ;)
64. Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Det bästa vet jag inte men det vackraste var ju förra lördan!
65. Var är dina syskon just nu? Utspridda lite överallt, två i stan, en i Sthlm, två här i Svensta och en i Kvissle.
66. Vad var den senaste drömmen du minns? I don't remember . . .
67. Vilken tid gick du upp i morse? Har inte gått upp än :S
68. Vad ska du göra i helgen? Nästa helg alltså, jaaa jobba som det ser ut . . .
69. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Okej ska höra vad dom säger för mig låter de bra :) puss"
70. När va du riktigt sjuk senast? Minns faktiskt inte.
71. Vem är den senaste kändisen du tog på? Ööh, ingen aning.
72. Vad finns i din bakficka? Har inga bakfickor på trosorna.
73. Har du färglinser? Nix.
74. Vad gjorde du kl 2 inatt? Sooov!
75. Vad är det första du gör på morgonen? Kollar vad klockan är.
76. Vad ska du göra efter det här? Försöka pallra mig upp ur sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback