Tokfan!


Haha, blev så full i skratt nyss.
Satt på toa (med stängd dörr) katterna, Gandalf brukar då bli helt loss, jama högre än vanligt och krafsa på dörren så man tror det ska gå hål i den. Efter många om och men slänger jag upp dörren med orden "jamen kom in då!". Då ser jag Pelles huvud kika fram där bakifrån dörren, haha, den jäveln! Det var han som satt och "krafsade".
Haha, man kan ju inte annat än skratta.

Varit en sväng till Rätan idag. Följde med till Åsarna på Skicenter där pappa, Ulla och Amanda åt (jag och Pelle höll till godo med lite fika). Därefter åkte vi till Svensta igen och hem till mamma och Bengt. P hjälpte bengan med datorn och jag och mamma kikade på "Ensam mamma söker", ååh så lyckligt det slutade :) Anette och Rikard är verkligen gjorda för varandra!

Just nu väntar jag på att P ska bli klar på toa så att han sen kan färga mitt hår. Börjar verkligen se förjävligt ut :/ Huvva. Men med lite ny färg och kanske nån ljusare slinga ska vi väl kunna få ordning på det, tror ni inte?


I morgon är det städdag som hägrar på Ängesvägen 5B. Blir nog antagligen lite jobb borta på Dollar också då jag misstänker att en stor laddning med batterier, lampor etc anländer. Ska även shoppa lite julsaker på Dollar då jag ändå är där. Vill få julfint nu nu nu, det är ju såååå mysigt och såååå roligt att dona på och fixa inför julen!


Fortfarande ingen som är sugen på Sundsvall på tisdag??
K O M I G E N N U F O L K E T ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback