Tjosan.


Gäsp.
Har legat som en klubbad säl sen klockan 2 . . . såå trött, dock har jag inte sovit . . . Rederiet ni vet ;p

Jobb idag, var på plats klockan kvart i tio och kom därifrån 20 över ett. Lite lagomt sådär.
I morgon blir det jobb mellan tolv och sju. Inte mig emot, Pelle jobbar ju ändå kväll och alla andra är väl uppe i Vemdalen och förlustar sig så då kan jag lika gärna jobba.


Igår var jag och pappa på konsert i Rätan.
Trots att Rätan är en så pass liten by hade de lyckats dra dit några riktigt stora artister ssom AcDc och Mika.
Okej, någon riktig konsert kanske det inte var man kanske inte ens brukar kalla det konsert utan småstjärnorna, hehe Hur som haver, konsert eller småstjärnorna spelar ingen roll, duktiga var dom allihopa och jag hade riktigt skoj!
Efter det tog jag mig en tur hem till Micke och Erika för lite husesyn, gos med valpen och kvaller. Även det mycket trevligt :)

Kvällen avslutades i Pelles armar :)

Hade även besök av fröknarna Halvarsson igår - lovely!


Mjao, om man kanske skulle ta sig för att göra något nu, gå på Ica till exempel.
Måste vara klar med mina bestyr till klockan åtta för då börjar "Du är vad du äter" kan bli bra ikväll.


Dagen bästa:
Jag har fått en kompanjon med plocket på Dollar, thanks Jonas!

Dagens sämsta:
Jag har ännu inte städat upp på baksidan och gjort i ordning för vintern . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback