TI ft. Rihanna - Live Your Life.


Vilken djävulskt bra låt hörrni!
Precis en låt i min smak . . . när jag hör låtar som denna finns det en person som dyker upp i huvudet: Emma. Tror inte att det finns någon annan människa i hela världen som har precis samma musiksmak som mig. Just me and siss :)


"So live yor life instead of chasing that paper . . ."


Jävla lastbil som ska leverera mitt godis från Godis prinsen till Dollar, den har ännu inte dykt upp. Måttligt irriterande! Nästan så att jag måste ringa och skälla lite på dom. Det är ju nämligen jag som får ta skiten när det inte finns nåt godis i lådorna. Det är jag som får skämmas trots att jag gjort mitt jobb och besällt nytt godis som borde komma idag. Jaja, ännu är inte dagen slut, får hoppas att den anländer snart. Man blir ju ganska låst då man sitter och väntar, kan ju inte gärna åka iväg nånstans ifall lastbilen skulle dyka upp - irriterande? JA!


Kockade en gudomligt god baconsås idag, enkelt snabbt och gott :)

1 röd paprika
1 gul lök
5 färska chaminjoner
1 paket bacon

Hacka allt smått och fräs i stekpannan. Tillsätt mjölk (så mycket du önskar, mer mjölk = mer sås) och rör ner lite Maizena redning. Krydda med salt, peppar och chili efter behag.
Servera med pasta (jag valde tagliatell) - mums!


Ja, jag kanske ska börja med dagens recept . . . hum.
Nåt "dagens" ska jag alltid försöka få med i mina inlägg för att göra bloggen lite roligare, vad tror ni om det? :)


Kommentarer
Postat av: TeA

Min nya favvo låt oxå!!! LÖV IT! :)

Postat av: Maria Sundberg

Hej Ida

Du kan mejla mej på ovanstående adress:-)

2008-11-04 @ 23:23:16
URL: http://olepunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback