Sundsvall.


Herre jösses vilken dag det har varit, full huggning från morgon till kväll.
Hämtade upp Sophie straxt efter nio, var framme i Sundsvall vid elva-halv tolv och därefter har det ruschats in och ut mellan alla butiker (nästan) i Birsta. Både jag och S har fyndat en hel massa massa och båda åkte vi hem ett x antal tusenlappar fattigare men ack så mycket lyckligare :) (citat av Sophie).

Mina bästa fynd under dagen har varit (förutom alla julklappar som jag lyckats hitta) en ny tv-bänk; rätt låg och svart (!), ett par snygga vinterskor och ett par snygga pumps (som jag dock tror att mina fötter kommer att få en hel del problem med :/) En helt perfekt dag från början till slut, en massa prat, skratt och skvaller - just love!

Tack Sophie för en fantastisk dag, var värt jäkligt mycket för mig <3


Sen jag kom hem har jag visat Pelle alla mina inköp samt skruvat ihop tv-bänken, blev såååå bra!
Nä nu ska jag fylla i en lista och därefter krypa till kojs, jobb på Skalet i morgon . . .


Min Pelle är det finaste som finns! <3


Kommentarer
Postat av: Sophie.

Men tack själv! En helt perfekt shoppingdag, kunde nog inte vart bättre :)

2008-11-28 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback