Sa tröten . . .


Jisses så trött jag blev då, skulle lätt kunna lägga mig och sova ett tag nu som det känns.
Dock är det bäst att hålla sig vaken ett litet tag till . . .

Donat på borta på Dollar några timmar, såg över godiset och började på med Philips grejorna som kom, endast 4 pall (!) I morgon är en Sundsvalls tripp på förslag, väntar på att Sophie ska höra av sig nu och berätta hur det blir. Håller ihärdigt tummarna, skulle vara skoj skoj skoj.


Annars . . . Borde städa men vet fan inte om jag har någon ork till det just nu, tror fan inte det.
Måste åka och köpa snus, kanske till och med cigaretter :/ Måste ha något med lite nikotin i i alla fall - helst nyss. Ja och i samma veva som jag köper nikotinet ska jag åka bort till mamma och låna med mig Bengans lego hem :D Haha, där har vi det!


Måste kila nu - hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback