Pain in my back.

 
Blev inget jobb för mig idag då jag hade så ont i ryggen i morse att jag inte tog mig upp ur sängen . . . Måste ha att göra med att jag satt i flera timmar igår på golvet hos mamma och byggde med lego :/ Grattis Ida.

På Skalet går det annars bara fin fint, börjar lära mig systemet nu och igår hyrde jag ut mitt första skidpaket helt på egen hand :) Haha, det är precis som jag tänkt mig . . . nästan. Bak i verkstaden står oftast Henka och där spelas det dagarna i ända hårdrock för fulla muggar, precis som det ska va, eller? Jag trivs i alla fall. Längtar tills säsongen kommer igång på riktigt. Nu är det inte direkt någon rusch där inne men inom loppet av någon vecka lär det nog vara full huggning där. Ska bli skoj, det är ju då man lär sig - då man måste tänka själv!

Barnvakt åt godingarna mina igår. Ritade, byggde pussel och byggde med lego. Dock var det där legobyggandet en fruktansvärt dum idé från min sida . . . det är Bengts "vuxenlego", en jätte lastbil med en miljon smådelar. Gissa vilka som blev överlyckliga då de insåg att de också skulle få vara med och hjälpa till, jo, William och Marcus. Drog dock tillbaka inbjudan till denna lek då Marcus för andra gången vickade ur en burk med en hel uppsjö av små delar . . . då blev det borsta tänderna och sen sängen.
Då avlösningen, i form av Karin, kom åkte jag och Pelle hem och satte igång med att kocka chokladfylld banan i ugn, detta serverades sedan med glass - himelskt gott!!


Nä om man kanske skulle försöka ta sig upp och få på nå kläder . . . Pelle har lovat pappa och Ulla att komma och hälsa på i Rätan, kanske man ska följa med dit en sväng.

So long folks.
Förresten, jag vill åka till Sundsvall på tisdag och shoppa loss på julklappar etc, finns det ingen som känner sig manad att följa med??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback