Grann elende!


Om det är någon som verkligen kan reta gallfeber på mig så är det grannen ovanför . . . ååh!
Oftast gör han inte så mycket väsen av sig men det finns dagar då han vill dela med sig av sin, enligt mig, oerhört dåliga musiksmak. Idag är en sådan dag. Det dunkas och spelas dålig 90-tals musik.
Skickade just ett sms till honom där jag skrev att han skulle sänka och frågade samtidigt om det inte räckte med att bara han hörde vad som spelades . . . tydligen gick inte det in i huvudet på honom. Stackars människa.

I och för sig är det ganska lyhört här men jag betvivlar att han hör exakt vad jag spelar (så han kan sjunga med till texten) då jag spelar musik, mycket tveksam till det . . .

Varför bor inte jag i hus?


Nu ska jag åka bort på Dollar en sväng. Kika på lite gardiner samt ordna med lite lönepapper.
Därefter ska jag ta itu med städningen . . . jippie vad jag längtar . . . eller så inte, eller jo lite, men bara om jag får börja pynta lite. Ska ringa till mamma och fråga om det är okej, så att det inte är för tidigt alltså ;p Mamma hon vet hon, haha.


Katterna ska få komma in också, dom har varit ute tillräckligt länge nu.
Känner mig lite taskig, har nämligen klätt balkongräcket med granris, en mycket gemytlig sak enligt mig. Dock tror jag inte att katterna ser det som så gemytligt då de har brukat använda räcket som "spaningsplats", nu kan de inte längre göra det då jag antar att det kanske sticks lite på dom . . . sorry.


Men Erik va fan!?
"What is love, baby don't hurt me . . ." som sagt, dålig musik var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback