Film?


Ligger i soffan nu igen, haha, man skäms ju nästan!
Dock har jag faktiskt varit på Ica och jag har faktiskt lagat mat och kikat på "Du är vad du äter" (i och för sig gjorde jag ju det i soffan men men) och nu har jag bara tråkigt.

Vill se nån film . . . nån som har nåt bra förslag?
Har snart kikat klart på säsong 6 av Rederiet så det kan jag inte titta nå mer på, måste låta Pelle komma ikapp ;p
Ska kika runt lite på Cdon etc. och se om jag hittar nåt intressant.


På tal om soffa igen . . . jag skulle nog inte behöva ha dåligt samvete om jag köpte en ny, jag menar det är ju trots allt i soffan som man (i alla fall vi) spenderar mest tid.
(Att jag skriver sådär är mest för att döva mitt "dåliga samvete", fast lite sanning ligger det allt i det).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback