Design Simon & Tomas.


Chillar lite i soffan såhär på kvällskvisten.
Känns som att den här dagen har varit lång, riktigt lång . . .

Åkte bort på Dollar en sväng vid tolv, fyllde på lite godis och åkte hem igen 45 minuter senare, Lite prat och pussande på Pelle, en sväng på Ica och bort på Dollar igen för att se över vilka sorter vi har av natur godiset. Hemma igen skickade jag iväg en natur godis beställning som förhoppningsvis dyker upp någon gång den här veckan.

Vad har jag mer gjort?
Lagat mat, ätit, levererat mat upp på Acb till Pelle, hälsat på på Klövervägen, pratat med syster och Sophie samt varit på Ica ännu en gång. Meningslös dag :/
I morgon kommer det smågodis så då blir det några timmar på Dollar igen.

Usch, har ångest över mina timmar där. Har inte varit så jätte noga med att skriva upp alla (dock har jag det mesta i huvudet) och nu skulle jag behöva redovisa dessa till de olika företagen jag jobbat för :/ Kanske ska ta tag i det där nu så man får nån lön den 25:e.


Forum i helgen, ska jag dit eller inte?
Om Pelle åker upp då åker jag också upp, stannar han hemma stannar jag också. Fan va löjligt det där lät, det är inte för att jag promt ska vara med honom men jag känner inget direkt jätte sug till att åka upp så om han stannar hemma så kan jag vara hemma med honom. Åker han däremot upp så åker jag också för annars lär jag väl bli ensam kvar då det verkar som att resten av bekantskapskretsen ska upp. Ma få si hure blir!


Blev sugen på vaniljte nu, mumma!
Dock tror jag att jag ska försöka hålla mig tills P kommer hem så kanske jag får sällskap över en kopp :)

På torsdag måste jag verkligen se på "Du är vad du äter", en hel familj som Anna Skipper ska ta sig an, kan bli spännande att se. Nu ska jag återgå till Simon och Tomas därefter är det Cityakuten och efter det Boston Tea Party - en riktig kanon kväll i soffan med andra ord (dock är väl Simon och Tomas ingen direkt favorit men tills vidare får det duga).

Kommentarer
Postat av: TeA

KLART DU SKA KOMMA PÅ FORUM!!!!!!!!!!! Vi räknar med dus närvarande!! :) Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback