Blame it on Elle, okey?


Nämn något som gjorde dig glad igår: Då jag insåg att det faktiskt blev en hel del pengar över även när räkningarna var betalda.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sminkade mig i guess.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Visade Pelle de olika klädslarna som finns till soffan jag spanat in.
Det sista du sa högt: "Men det är faktiskt så" (jag konstaterade för Pelle att det faktiskt är så att han är det finaste jag vet).
Det senaste någon sa till dig: "Aa, Svenska Spel gillar jag å" (Pelle ska till och spela poker).
Vad har du druckit idag: Hum, lite cola, Ramlösa och MER äpple.
Vad var det senaste du åt: Lite godis som jag snodde från Pelle då jag var på Acb.
Vad var det senaste du köpte: Det senaste av dagens alla inköp var en Plopp på Acb :p
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Väldigt mörkt ute så jag har lite svårt att se, men jag skulle tippa på att det är rätt vindstilla, nån minusgrad och rätt behagligt ändå.
Godaste glassmaken: Hum . . . det finns nån med rabarber, kommer dock inte ihåg vad den heter, god är den i alla fall.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaaa det gör jag nog.
Sover du tungt: Ooh ja! Pelle skulle nog kunna ta sig för med vad som helst då jag sover utan att behöva vara rädd för att väcka mig. Härom natten vickade han ut hela "burken" som vi har hårdbröd i, jag märkte inget.
Drömmer du mardrömmar: Det händer men tack och lov inte så ofta.
Trivs du med ditt jobb: Jodå det gör jag, skulle dock trivas ännu bättre om jag kunde komma in i någon slags rutin snart.
Favoritklädsel: Långkallingar och munkjacka, helst några mysiga tjocksockar till det också!
Favoritlåt just nu: Jaaadu, kan tänkas att det fortfarande är The Drugs Don't Work med The Verve - underbar!
Vad ser du om du tittar till höger: En Pelle :)
Vad gör dig glad just nu: Att tv-bänken blev så jäkla bra, bättre än jag vågat hoppas på samt att jag nu endast har tre julklappar kvar att inhandla varav två stycken jag vet vad jag ska köpa.
Vad ska du göra härnäst: Göra mig klar för natten och sedan gå och lägga mig.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Nöjd, inte ofta jag "säger" det och verkligen menar det men så är fallet, jag är nöjd, nöjd och trött.
Favoritgodis: Shit va svårt, godisexpert som jag blivit nu på äldre dar måste jag säga att det finns en jäkla massa gott men att man blir fruktansvärt less på det då man har som arbete att beställa och fylla på flera hunda kilo i veckan . . .
Kläder just nu: Jeans, linne och min älskade palestinasjal.
Sommarplaner: Ingen aning, resa lite kanske, Bulgarien flickor?
Hur många kuddar sover du med: Två, såvida jag inte råkat knyckt nån av Pelles ;p
Spelar du något instrument: Nope.
Morgon eller nattmänniska: Natt . . . trist men sant.
Vad är viktigast för dig: Att jag och mina nära och kära mår bra.
Är du kittlig: Mmm, fruktansvärt :/
Snarkar du: Inte vad jag vet och då Pelle nån gång sagt att jag gjort det vet jag inte om jag ska tro honom eftersom det oftast kommer fram då jag anklagar honom för att ha gjort det . . . han säger nog att jag också gör det för att inte känna sig så dålig ;p
Stjärntecken: Vädur.
Äckligaste insekten: Spindlar (!!)
Stökigt eller välstädat: Välstädat! Hatar verkligen då det är stökigt . . . dock är det jääävligt stökigt här nu men det ska det bli ändring på nån dag framöver - promise.
Längtar du mest efter just nu: Nästa ledighet, haha, nämen jag längtar nog lite efter morgondagen ändå, jag längtar tills den värsta tröttheten har lagt sig och jag kommit in i jobbet.


Nu - godnatt.


Kommentarer
Postat av: S.

En tjej som kopierat inlägget tankar, samt lagt till lite..

2008-11-30 @ 10:03:33
Postat av: Felicia

Saknade dej igår när vi va ut...:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback