Utmanad av Erika :)


Vad hände/ händer?

För 5 år sen:
Gled innanför Bulgariens gränser för första gången (skolresa). Jag slutade på Rätans skola och började på Wargen i stan. Lämnade Rätans trygga famn för en liten etta med kokvrå i Torvalla.

För 3 år sen:
Fyllde arton! Kirrade körkortet :D Första tatten gjordes. Firade Elle då hon tog studenten. Piercade tungan. Flyttade . . .

För 1 år sen:
Blev jag tillsammans med Pelle. Bodde jag tillsammans med min Sophie. Gjorde  mina skönheter på skulderbladet. Flyttade . . .

För 3 månader sen:
Fyllde jag 21. Arbetade fortfarande kvar på Acb. Gjorde en utlands roadtrip tillsammans med Elle och Sophie till Norge i hopp om att hitta ett jobb (vilket vi inte gjorde). Farmor begravdes. . . Sa upp mig från Acb.

Igår:
Var jag förbannad efter en dag på Statoil. Blev dock på bättre humör då Pelle joinade med till Rätan. Grillade och hade mysigt :)

Imorgon:
 Antar jag att jag måste jobba, såvida inte skiten brinner ner i natt men det lär väl vara alldeles för mycket begärt skulle jag tro. Sen lär det väl inte hända något speciellt . . . hem till Rätan, ut me hunn, tända upp . . . ja, that's it.

Om ett år:
Bor jag förhoppningsvis någon annanstans än här . . . har ett jobb jag trivs med . . . ekonomiskt oberoende? Tja, nåt sånt skulle jag tro. ;p

Kom igen nu alla som läser, skriv en kommentar och svara på samma frågor ni så jag får lite rolig läsning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback