Sprucken planering.


Jag har redan spräckt min planering trots att klockan inte ens är ett än.
Detta beror på två saker;

1. Att jag ska vara så jävulskt trött på mornarna . . .
2. Att sängen är alldeles för skön just precis den tid som min klocka ringer . . .

Ska försöka få så mycket som möjligt gjort återstående tid innan det är dags att rulla mot Rätan.
Till att börja med hade jag tänkt slå Bengt en pling och höra ifall dom är hemma, är dom det åker jag dit och städar bilen, i annat fall får jag väl ta itu med misären här hemma (hoppas hoppas hoppas dom är hemma!) I och för sig, om inte dom är hemma skulle jag ju kunna ringa till Danne och Elle och höra om inte dom vill joina mig i en biltvätt - jag vet nämligen att Dannes bil också är i behöv av ett litet lyft ;p


. . . Bengt var hemma så nu, efter att jag fått på mig lite kläder, åker jag dit.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Elle

Nu har jag äntligen fått lite internet och läst dina uppdateringar. Det var många. Pallade inte riktigt att läsa om hela forum, men det kommer. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback