Rätansbo för en vecka.


Idag åker pappa och Ulla till Turkiet (somliga har det bra!) jag åkte med in och tog sedan bilen ner på stan en sväng. Hittade två par skor, en epilator, två t-shirts, lite smink, en tub topp och ett par shorts. Var egentligen på jakt efter en jacka men hittade ingen som direkt föll mig i smaken så  det får bli en annan gång.

Är hemma i lägenheten en sväng för att packa med mig lite saker som kan komma att behövas i veckan, men det är ju så trist att packa så jag hamnade här istället. Ikväll blir det Draupner, var lite skeptisk från början men efter att ha hört att det nog kommer att bli mycket folk ändrade jag mig och åker dit jag med (förhoppningsvis i sällskap med Emma och Kristina).

På tal om flickorna E & K tycker jag faktiskt att det börjar bli på tiden för dom att komma hem nu! Dom är och hälsar på en kompis i Sveg, men som sagt, jag tycker att det börjar bli dags för dom att komma hem nu. Vill ha mitt hår färgat + lite sällskap där på Gröngatan 4.


Nästa fredag är en weekend i Stockholm inplanerad. Skönt att komma bort en sväng. Grönan är ett givet kort :D



Nä nu ska jag försöka bli klar här så jag kan åka nån gång.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback