Operation - Brun 2oo8 . . .


. . . har nu påbörjats.
Efter jobbet idag gick jag och Jessica på Pulsen för att avnjuta 20 svettiga minuter i solariet. Got me damit va skönt de va. Tror jag måste ta upp det där med solarie solning igen. Röda och svettiga gick vi därefter på Ica för att köpa varsin glass och sedan satt vi ute i solen och bara njöt. Solen + solariet tog förövrigt väldigt bra så jag hoppas på minst lika fint väder i morgon, skulle vara nice.

Har även hunnit dona med lite papper, varit upp på Acb och pratat med Renner och co samt lämnat in tidrapport för April. Känner mig liiite kreativ i alla fall. Nu vette huen vad jag ska ta mig för . . . kommer osökt in på ämnet hur mycket jag vantrivs i Svensta . . . hua ligen! Kanske hänger med Acbarna och käkar när dom har rast och sen kanske jag tar mig en tur upp till Malin och hälsar på lite där . . . ELLER så är jag tråkig, stannar hemma och tar itu med misären här istället och sen har en skön kväll framför tv'n. Det får nog bli det sistnämnda, tror kroppen skulle må bäst av det med tanke på hur mycket den fått slita den sista tiden. Ska ju trots allt upp i ottan i morgon igen och det är ju faktiskt mycket roligare att jobba om man känner sig pigg och fräsch :)


Hum . . . kanske ska ringa David och höra om jag kan ha Smilla en tid, det vore faktiskt skoj.
Har ju inte träffat det lilla livet på så länge nu igen - skämmes!


Jaja, haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback