Men ge mig . . .


. . . ett stort glas av my fine vine - skulle sitta som ett smäck de nu vill jag lova.

Har spnderat de senaste timmarna hemma på Klövervägen 1.
Jag skulle städa bilen och Wille skulle så stort hjälpa till, pyttsan. Det fick jag minsann göra själv. I alla fall insidan. När jag däremot skulle till med vattenslangen blev det riktigt intressant och hux flux hade jag hjälp av både William och Marcus :) Så nu är Pärlan fin, både på in och utsida - Well done ms Norling!

Ska slänga mig in i duschen nu var det tänkt. Känner mig bara allmänt äckligt just nu så det ska bli skönt. Därefter blir det middag hemma hos mor och Bengt, grillat för första gången i år, ska bli mumma de :) Åker sedan till Rätan där vi får se vad som händer. Ska nog ringa herr Lövdal och fråga vad han har för planer för kvällen (mer än att vara chaufför dvs). Hoppas att han vill leka liiiite med mig iaf.



Isch va jag längtar tills på måndag nu!
Ska bli underbart att komma iväg en sväng, om så bara för några dagar . . .


Adjöken adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback