Los stados.


Endast jag vaken . . . jippie va kul det är - not!
Kanske ska föra lite oväsen så de andra också vaknar, eller ska jag vara snäll och låta de sussa vidare, hum.

Igår var det tjejkväll hos Sophie.
Jag, Elle och Sophie satt och drack lite vin, skvallrade till tusen och åt underbar chili con carne! Efter några timmar kom Emma och Kristina upp och joinade och ytterligare nån timma senare kom även Hara folket; Öst, Landen, Gustav, Jocke och Oskar. Trevligt att träffa dem då det inte händer alltför ofta. Blev en hel del sing star :)

En trevlig kväll som jag snart hoppas få se en repris av.
Elle och Sophie; ni har väl inte glömt vår deal - tjejkväll en gång i månaden :D
Nästa gång blir det hos mig.

Har inte så mycket att förtälja just nu som det käns . . . hum.
Blir lugn hemma kväll ikväll var det tänkt. Ska försöka ge min lägenhet en rejäl omgång med städredskapen det är väl det enda vettiga jag har inplanerat.


Jao, det var väll allt.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback