Je gär som je vill . . .


. . . så de så!
(Brist på fantasi ang. rubriken).

Puh, det var ett par jobbiga åtta timmar de där.
Eller jobbigt har det kanske inte varit, jag har haft skoj skoj med min egen Malin :) men det har varit rätt dött på kundfronten vilket blir rätt jobbigt eftersom man, trots kundtorkan, inte direkt kan gå och sätta sig nånstans . . . aja, även min rygg lär väl bli van nån gång hoppas jag.

Har just pratat en sväng med min käre vän Robin.
Vi var båda rörande överens om att lite sällskap inte vore helt fel. Men var tyvärr tvugna att finna oss i våra öden (att vara själva) eftersom båda är/var för trötta för att göra något vettigt åt saken. Shit happens.

I morgon kommer min syster och förgyller mitt liv. Dock kommer jag att måsta vänta till minst klockan tre innan jag får se hennes söta face :/ Men men, den som väntar på nåt gott :) Ska då i alla fall försöka ragga med henne till Rätan där det senare på kvällen mest troligt blir 30 års kalas på Turingen. Kan nog bli livat de :)
Undrar just om jag kanske skulle ta och göra mig klar för kvällen nu jag. Planen var att gå upp i hyfsad tid i morgon så jag både hinner städa lägenheten, packa för ett x antal dagar framöver och hälsa på kära mamma. Kan inte garantera att allt detta kommer att bli av men jag ska verkligen göra mitt yttersta, samt att vita faran också skulle ha behövt sig en omgång - både in och utvändigt :S (kanske ska förena nytta med nöje och göra det sistnämnda hemma hos mor).


Nä som sagt, sängen var det ja.

So long folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback