Huvva sa seig.


Seg jag är idag, och då sov jag typ 11 timmar i natt . . . är väl all sömn jag gått miste om nu på slutet som ger sig till känna skulle jag tro. Men men, bara man kommer upp och tar sig för med någonting brukar det ju gå bra :)

Gårdagen på Statoil gick bra.
Dock var det ett helvete från början - jag bakis som en gris, alldeles skakis i hela kroppen och en massa folk som skulle ha en de ena en de andra :/ Att kirra en french hotdog tog verkligen emot vill jag lova. Men allteftersom tiden gick mådde jag bättre och det hela slutade bra :)

Ska dit nu snart igen, jobbar med Malin idag. Skoj skoj.
Har en massa saker jag måste prata med henne om så jag hoppas att det blir ganska lugnt idag.

Är lite i valet och kvalet om jag ska åka till Rätan eller inte ikväll, skulle ju verkligen ha behövt städa lägenheten . . . hum. Får fundera på det där under dagen och se vad jag kommer fram till. Inga direkta planer för helgen, ingen mer än att jag ska kika på film med Jimmy på söndag, det har han faktiskt lovat :) Sen på måndag morgon åker vi neråt Sthlm för att sedan hoppa på båten och glida mot Helsingfors. Ska bli skönt med lite ledighet och umgänge med släkten.



Nä, kläder på - Statoil nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback