Ett inlägg om skor.


Varför hade ingen talat om för mig att SkoPunkten hade öppnat i stan?
Visst, det kanske inte är det bästa stället att handla skor på men visst fan kan man fyna lite där - alla gånger :)

Hade jag vetat det i lördags då jag var in hade jag lätt fått med mig fler än bara två par hem . . . på både gott och ont. Börjar faktiskt bli lite tight om plats för mina skor där hemma nu . . . ska försöka komma på någon smart lösning, vad nu det skulle kunna tänkas vara när man bor som jag gör.  Skulle i och för sig kunna offra en av mina garderober, sätta hyllor från "golv" till "tak" i den och sen förvara mina älskade skor i den.

Jag kan inte förstå mig på de personer som inte tycker om att handla skor, herregud!
Skor - Guds gåva till (mig) kvinnan.
Ännu ett plus med att åka till hufudstaden, utbudet av skor där nere är ju som i Östersund - gånger en miljon!

Mina absoluta favoriter just nu är faktiskt, trots att de inte direkt är några "gå bort skor" mina äckligt sköna Nike streetskor, men kärlek! Sen har vi ju förståss ett ex antal pumps som jag också älskar. Och slutligen, ett gäng av skor som jag måste ägna lite mer tid åt för att gå ut men som jag älskar för deras utseende . . . haha. Jag kan köpa ett par skor och sen inte använda dom för att jag inte orkar gå ut dom. Ett exempel är ett par läckra gröna pumps som jag använt en gång tror jag. Kanske ska ta mig an dom nån dag. Sen har jag ett par jätte söta vita ballerinor som jag köpte i lördags som jag också kommer att måsta ägna lite tid åt innan jag kan använda dom på riktigt. Skulle varit bra om jag kunde ha åtgärdat de sistnämnda innan helgen . . . hum . . . jepp, let's give it a try.

Nu ska jag ta på mig mina Nike och ta mig en promenad med Robin och Frasse :)

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback