Da killer.


Middagen hos mor igår var verkligen superb!
Mätt och belåten åkte jag hem och slängde ihop mina saker, tillbaka till mamma en sväng till för att visa Emma onsdagens bilder etc och sedan vidare mot Rätan i min nystädade pärla :)

Pratade lite med pappa och Ulla och gick sedan bort till Micke och Erika.
Surrade med dom om allt och inget någon timma innan Robin kom och hämtade mig och vi for på Turingen. Mellan Rätan och Handsjön sprang en hare över vägen och Robin hann inte veja . . . vi vände och stackarn låg kvar och kippade efter luft. Jägare som Robin är tog han den lilla kraken i bakbenen och gjorde slut på hans lidande. Resterande bit av vägen såg vi inte mindre än 2 stycken till - dom överlevde dock vår framfart.

Framme vid folketshus såg det till en början rätt dött ut.
Gick ner och träffade på Tea och Flisan som parkerat sig vid karaeoken (Sing star). Stämde upp i skönsång och lyckades vinna över födelsedagsbarnet :) Lite skvaller och sedan var vi påväg hemåt igen. Satt inne hos Robin och pratade en sväng innan det var dags för mig att dra mig hemåt och krypa ner i sängen.


Idag har jag än så länge inte fått något vettigt uträttat, inget mer än att jag satt på en tvättmaskin . . . Hörde pappa surra nåt om att byta däck på bilen, kanske ska joina honom i det.

Senare idag blir det filmtittning på Handsjön.
Jimmy berättade igår att han fått hem filmen (You've got served) så det var bara att komma. Hoppas inte Emma dröjer så länge med att anlända till byn så hon också kan följa med.

Nu ska jag till Böle, hej.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ha komme på en sak! De där med Singstar är nog våran grej de ;) Haha!

Postat av: Sandra

...men jag lät dej vinna bara för att jag är så snäll.... *blink blink* hahaha.... eller??!!??

"födelsedagsbarnet"

2008-05-08 @ 19:46:18
URL: http://sandraisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback