Burn it up.


Tar igen mig lite nu efter dagens åtta timmar på Statoil samt solningen efter jag slutat. Puh, var varmt där ett tag men jag härdade och vips pep det och mina tjugo minuter i grillen var över. Ruskigt skönt att ligga där, ligga och halvsova/fantisera, göttans de.

Ska snart ta och hoppa in i duschen och sedan leta fram någon festlig outfit. Bär iväg till Åsarna ikväll för att fira Johan Handler som fyller år. Kommer säkerligen bli skoj :) Länge sen man träffade folket "runt ekring" så det ska bli kul.

I morgon vette huen vad det blir. Loven sa att det bara var att komma hem till honom om jag ville lira GH och dricka öl, lät ju liiite frestande må jag säga då det var ett tag sedan jag lirade samt att det ju är gott med öl, haha. Kanske ska försöka lura med mig Emma och Kristina också, vore kul. Blir det inte Berg åker vi/jag antagligen hem till Rätan . . .

På söndag är det fotboll, Myssjö vs. Hogdal kan bli en skojigt match att titta på, speciellt då man känner rätt många i båda lagen. Jaja, tiden får utvisa vad som sker.


Nä nu ska jag ringa syster och sen hoppa in i duschen.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback