Ballader på Ängesvägen 11A.


Hemma i Svensta igen.
Ska ta itu med städningen var det tänkt men oj så jobbigt det kändes . . . blä!
Men jag vet ju det, bara man kommer igång så brukar det ju faktiskt på något mirakulöst sätt gå rätt fort.

Ikväll ska jag göra pizza. Länge sen så det ska bli gott :)

Ska till och bränna en skiva nu. Måste uppdatera musiken i bilen lite.
Just nu är jag i nåt slags ballad mode så det lär väl bli en hel del ballader - härligt de :) Gött att åka bil själv och lyssna på sådan musik, då kan man sjunga hur högt och fult man vill.


Några låtar jag varmt kan rekomendera är:

* Eva Cassidy - Time After Time och Field of Gold
* Higwaymen - Highwayman


Nä åter till skivan ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback