Pust och stön.


NU är jag äntligen färdig med allt!
Lägenheten är städad - från  golv till tak, tårtan är gjord och . . . eh, ja det är helt enkelt klart.

Har slitit som ett djur sedan sist jag skrev och nu såhär i efterhand måste jag säga att jag verkligen gillar det jag ser. Ja till och med att jag kan kalla mitt hem fint :) Nu saknas bara mina gäster som borde anlända vilken minut som helst. Pappa, Ulla och farfar är först ut (om man bortser från Pelle i morse) sen på söndag kommer resten.

Pelles mamma var hit förut idag och sa grattis och gav mig en bukett blommor och en lott (som jag otippat inte van nåt på), söt hon är :) Hon berättade även att när Pelle kom hem idag hade han haft 39,2 graders feber :/ Stackars! Ska göra allt för att han ska krya på sig sen när han kommer.


Nä jag kanske ska ta och duka fram lite.
Haha, blir barnkalas stuk på det hela idag, dricka till tårtan. Tänkte köpa nån öl men eftersom jag inte är så hemma på lättöl gav jag upp det projektet och köpte istället vanlig hederlig Cider och Cola. Dock blir det ju kaffe efter så det höjer kanske upp vuxenstatusen liiiite i alla fall, eller? ;)

Mors.

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis! Hoppas du har haft en bra födelsedag! KRAMAR!

Postat av: Julia

=) Jo der är bra med oss! förutom att jag känner mig väldigt trött idag =/ KRAMAr

2008-03-29 @ 17:35:31
URL: http://angelbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback