Men så jag gör!


Ida Norling i ett nötskal, sätter sig och bloggar då hon egentligen har tusen miljoner andra saker att göra . . . Dock är jag i alla fall inne på min andra tvättmaskin så mina fingrar är inte helt inne i röven så att säga. Men det är rätt mycket till som skulle ha gjorts.

Packa. Blä och usch vad det kändes trist att göra det. Har slängt fram lite saker jag ska ha med mig i helgen på soffan men that's it. Bara tvätten kunde bli helt klar skulle jag ju kunna färdigställa packningen på nolltid (haha, vilken bra bortförklaring). Ska försöka ta tag i städningen också, mycket roligare att komma hem till en ren och fin lägenhet istället för ett bombnedslag som det är nu.

Igår blev det några timmar i Östersundet tillsammans med syster :)
Hittade två par skor, ett par svarta stövlar och ett par super coola
Nike streetskor i mid-modell (egentligen är det lite lögn att jag hittade dom, Emma har de båda paren i exakt samma färger och allt så jag kopierade henne...sorry). Köpte även ett smycke till naveln, fem par strumpor, hudkräm, hårspray och alkohol för ett helt kompani ;) Även två "handledsvärmare" eller vad det heter till Pelle, ett grått och ett rosa i Peak - snyggisch!

Men hallå, tvätten, skynda sig nu!
Shit vad jag hårar, trots att jag inte direkt har så mycket eller långt hår tappar jag hur mycke som helst, snart är jag väl helt kal . . . :/


På måndag kväll börjar jag för övrigt jobba natt på Norra. Spännande att se vilka man kommer att få jobba med.



Nä nu ska jag ta mig i kragen och få något gjort här. Emma brukar inte tycka om att vänta på mig . . . och i den har takten är det ju näst intill ofrånkommligt ;p

GLAD PÅSK!
Och en stor Puss på dig Pelle - Älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Shit, du glömde dagens nya lärdom i detta inlägget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback