Hemma en snabbis.


Mellanlandar lite hemma innan det är dags att sticka iväg på Statoil för lite introduktion. Ser verkligen fram emot det, ska bli ruskigt skoj. Hoppas jag gör bra ifrån mig så de vill ha dit mig fler gånger . . . Men det borde inte vara några problem, jag menar det där med att stå i kassa etc är ju sånt jag gillar och när man gör saker man gillar brukar det gå bra :)

Även att det har gått rätt bra på Acb idag också, ingen är gladare än mig men gladast är nog Pelle som fick gå hem två . . . Eh? Haha. Nä men allvarligt, det har gått bra och tiden har faktiskt gått rätt snabbt. Mitt lyckorus sen igår kanske lever kvar, who knows.



Ska ta mig en sväng bort på Ica nu i hopp om att hitta nåt att fylla upp kylskåpet med samt något att äta till middag. Usch, dagens svåraste beslut, vad ska jag äta till middag?

By the way så var det Bengans tur att bli gaddad idag. Han skrev William (och) Marcus på armen. Blev ruskigt snyggt må jag säga. Inte annat än att man blir lite sugen själv också . . . Men jag har sagt att jag inte ska göra någon ny förrän den på benet är ifylld, ser förjävlig ut nu :/ Men när det är gjort, då jeflar. Har två olika som jag har funderat på. Den första är en drake i svanken, grymt snygg bild och den andra vet jag inte riktigt än . . . skulle vilja skriva någonting som liksom beskriver mig, med ett ord - går det? Ska försöka komma på något bra. Kanske skulle ta och ringa Pecka i morgon och boka tid . . . kanske.

Nä nu blir det Ica, ska ju ta mig tusan snart iväg igen.

Kommentarer
Postat av: Elliii

Uppdatera nu unge :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback