Ett steg framåt.


Vet ni vad jag gjorde idag?
Något jag egentligen borde gjort för länge länge sen . . . jag tog bort min lunar (!)
Måste medge att det kändes lite vemodigt då jag haft den i sisådär 7-8 år. Men kände idag att det ta mig fan var dags alltså. Jag menar lunar används (i alla fall av mig) enbart för att jag är förjävla nyfiken, och är det egentligen värt att lägga ner den där tiden som man gör på den sidan? Nej. Jag tycker inte det.

Slut pratat om det.

Har idag varit till Åsarna en sväng med Pelle. Stannade för på Skoterservice så P fick köpa styrstål, jag själv passade på att studera skönheterna han hade inte - shit, jag tror jag vill byta skoter, men inte i år. Efter styrstål bar det av mot kiosken för lite mat, mums. Hem till Svensta igen för att byta ut styrstålen på hans skoter, och ja, till och med jag lyckades byta ut ett alldeles själv :)

I ärlighetens namn tycker jag att det är riktigt skoj att vistas i garage. Jag själv har inte så vidare värst stor kunskap om motorer etc men det är skoj som tusan att se på när någon som kan håller på. Dessutom lär man sig en hel del också. vilket ju alltid är bra.


Ringde även på Östgärde idag och frågade om de behöver timvikarier, och visst gjorde de det. Blir väl till att komma dit nån helg och göra introduktion skulle jag tro. Got me damit! Det börjar se ljust ut, jag kanske kan säga upp mig snart - wonderbar! Den dagen kommer jag vara gladast i världen, bare sa da veit.



Emma is on her way to Svenstaviket nu.
Och vi ska lira så fingrarna blöder, GH 3 - wiihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback