En sak till!


Kom på en sak till som jag bara måste skriva.
Igår var en stor dag för mig - jag sa upp mig från Acb!

Den sista april arbetar jag min sista dag på Acb Laminat, trist nog blir det inte med "the oldies" men men.  Sedan den första maj börjar jag på riktigt på Statoil :)
Dock kommer jag med all säkerhet hänga en hel del på Acb trots att jag slutat . . . av gammal vana liksom :)


Hade det varit för ett år sedan hade jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att jag skulle säga upp mig därifrån. Jag trivdes något oerhört så en uppsägning fanns inte på världskartan. Men som vi alla vet, saker och ting förändras . . . och nu känns det här som det absolut bästa valet.

Önska mig lycka till folks! :)

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kan inte annat än säga GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback