Where are you Bengt?


Trodde Bengan skulle komma med bil och släpvagn för att hjälpa mig att flytta saker idag jag men än har han då inte dykt upp . . . hoppas inte jag misstog mig, att det kanske var senare idag han skulle komma? Ska slå en pling till honom snart,

Ja, har i alla fall varit ner på 5B och packat ur alla saker med köksutrustning. Gick fortare än jag trodde. Tillbaka på 11A igen, packat ner allt som stod i köksskåpen och vet nu inte ritkigt vad jag ska ta mig för. Väntar som sagt var på Bengan. Gött att få ner tvbänken, soffan, vetrinskåpet, köksbordet och stolarna - då kan man ju säga att jag nästan är klar sen ju :) Ååh, jag önskar att allt stod där nere nu, då skulle jag ta med mig bästaste syster, vindunken och datorn dit så vi sedan kunde prata lite skit, dricka ett glas vin eller två, packa upp saker och lyssna på some good music. De vore grejer de ni!

Har i mitt stilla sinne preliminär bokat en övernattning på nya stället i natt, Pelle var på :) Hoppas att det går som planerat, att jag hinner få ner så pass mycket saker tills dess.

Nä nu ringer jag Bengt . . . han tryckte upptaget, why?


Försöker ringa Ica men där är det ingen som svarar . . . damn. Skulle behöva höra om jag kanske kan vara ledig i morgon och på fredag. Känns som att jag kan komma att behöva lägga en massa tid/fokus på flytten just nu och då kom ett pass till 20.15 på Ica väldigt olägligt. Håller tummarna för att det ska lösa sig.

Hum . . . nä, om jag kanske skulle ta och packa in lite lådor i bilen då.
ÅH, KAN DET INTE BARA VA KLART NU!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback