Studentmiddag vs. Kvarna


Ska inom en snart framtid befinna mig borta på Klövervägen där den stundande studentmiddagen skall hållas. Gott gott med festplanka :) Och vädret kunde inte varit bättre :)

Gick upp vid halv elva idag (ajajaj, senare än jag tänkt...) lyckades vid elva även fått upp Pelle och tillsammans gick vi på cafét och köpte med oss en varsin macka, en godbit och en dricka som vi tog med oss till Statoilbryggan och mumsade i oss. En sväng på glasbanken och sedan ut med en filt på gräsmattan utanför lägenheten för lite solning. Emma kom förbi och vi följde med henne in till "centrum" för att uträtta lite ärenden. Tillbaka på filten sprättade vi varsin folkis och fortsatte njuta av solen. Härlisch!

Ska hoppa in i duschen en snabbis nu och sen lägga en make, håret får vänta tills vi anländer till mor då Emma lovat att kirra en snygg frilla på mig. Dagens outfit har än så länge bara bestått av en kort kjol och bikiniöverdel. Till middagen blir det klänning och inför kvällen har jag än så länge inga planer vad gäller klädval . . . shorts och linne låter rätt nice så det lär väl bli något sådant skulle jag tro.


Nä, nu är det OS som gäller för mig . . .

Kommentarer
Postat av: felicia englund

hehe okej, :) men jag gick iaf ut direkt efter jag hade skrivit min kommentar om ditt inlägg och efter jag skrivit mitt inlägg:) de kändes bra då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback