Ojdå.


Nytt utseende här på bloggen ser jag . . . blev det bätter?

Har jobbat en sväng idag, halv elva till tre, inte alls farligt och pengar blir det. Damn, 100% ob är det väl på röda dagar om jag inte missminner mig - det tackar vi för :) Efter arbetet gick jag hem och svidade snabbt om till bikini och knatade därefter bort till mamma där jag sedan legat som en klubbad säl heeela dagen lång och bara njutit.

Älskar verkligen det här vädret!

Förstår mig inte på dessa människor som är inne dagar som dessa - att ni inte skäms!
Jag menar, man behöver ju rimligtvis inte stå mitt i solen (dock gör jag det, blir ju som bäst resultat då), kan ju dra sig till något ställe med llte skugga. Fick jag så skulle jag alla gånger kunna spendera hela dagarna liggandes på en filt med en bra bok och bara va, alternativt göra någon utomhusaktivitet - får jämnare och finare bränna då ;p


Så roligt att höra alla de som kommenterat min bränna
"Men åh, jag vill också vara sådär brun . . ." etc etc.
Haha, kan inte annat än skratta, jag menar alla har väl i princip samma möjligheter som mig att vara ute i solen eller lägga i fyra tior i solariet på pulsen, eller? Det är väl för fan bara att gå ut!
Jag mår psykiskt dåligt dagar som de senaste om jag är inne . . . vem fan vet hur resten av sommaren kommer att bli, sen ser man mycket piggare och fräschare ut om man har lite färg på kroppen - eller hur?


I morgon blir det studentmiddag för Emma hemma hos mami, dock börjar inte den förrän klockan tre så jag har god på mig att brännan to the next level :p haha. Efter maten blir det väl lite förfest och ännu lite senare Kvarna, grejtans :)


Nä nu ska jag göra mig en kopp te.

God kväll.

Kommentarer
Postat av: felicia englund

hehe nu gjorde du så jag fick lite dåligt samvete, jag sitter just inne när solen skiner som bara den ute, :) fast jag kan ju skylla på att jag faktiskt vaknade nyss:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback