Några om och men senare . . .


. . . sitter jag återigen här på Ängesvägen 11A.
Sen sist jag skrev (någon timma sedan) har jag jävlats på, i vanlig ordning, med Bergs hyreshus . . . Blir inte förvånad längre då de gjort mig förvånad mer än en gång. Dock, efter en massa ringande hit och dit, argumentationer som inte ledde någon vart etc, sitter jag nu här med en ny lägenhetsnyckel, denna till Ängesvägen 5B som skall komma att bli mitt nya hem.

Borde egentligen packa för fullt men jag blir liksom helt förlamad då jag ser mig omkring - i vilken ände ska jag börja? Rätt komiskt att jag ens frågar, jag menar jag om nån borde väl veta hur det går till då man ska flytta, har ju gjort det ett par gånger de senaste åren . . . Tror dock att jag börjar packa ner köksredskap, sängkläder, tavlor etc, sånt man kan leva utan tills hela flytten är genomförd.

. . .

Packa var det ja.
Men, jag har fan ingen motivation . . . hum, undrar om det blir lättare om jag först går ner till nya lägenheten en sväng och tittar lite. Kanske. Äh, så får det bli, knatar ner några meter och kikar lite där istället så kanske lusten för att packa infinner sig - vi kan ju i alla fall alltid hoppas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback