It´s a long way to the topp . . .


. . . if you wanna rock ´n roll!
Har kikat på School of Rock nu, riktigt skön film de!

Den gågna helgen har varit minst sagt jobbig.
Jobbade i fredags mellan 08-20.15, lördag 08.20.15 och igår mellan 10.30 - 20.15 - tre dagar; 33,5 timmar.
var en aningens mör igår kväll då jag kom hem, men det blir ju pengar och tiden gick faktiskt riktigt fort så jag ska egentligen inte klaga. Samt att Pelle sötast hade gjort tacos igår tills jag kom hem, mumma.

Ska snart ringa på Bergs bostäder och höra om jag kan komma upp och skriva kontrakt idag :D Wiiiho, sen är det bara att flytta, fan va skoj! Jobbar sen idag, ska va nere på bemanningen kvart i tre (börjar dock inte förrän halv fyra) och jobbar sedan till 20.30. Ska bli spännande att ge sig in i hemtjänstbranchen igen, var ju ett par år sen sist men det ska nog gå bra.
Nä om man kanske skulle ta och fli sig ur sängen och få något uträttat.

Tjiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback