I'm back!


Lite dåligt med uppdatering nu på slutet, det beror på att mitt Internet inte anlänt till den nya lägenheten än, men till veckan ska det väl dyka upp (hoppas jag!).
Sitter uppe i Gillhov nu, väntar på att klockan ska bli kvart över elva/halv tolv så jag kan bege mig ut på min andra runda, när den är avklarad är det bara för mig att sakra ihop och åka ner till Svensta igen.

Har hänt en del saker sen sist.

- Flytten ner till nya lägenheten är så gott som klar, lite småplock kvar och städning av den gamla som återstår . . .
- Midssomar firades med Pelle och hans familj uppe i Valsjöbyn, mycket trevligt! En dagstur till Norge hanns även med.
- Pelle och jag ska bli sambos :D
- Jag stormtrivs med mitt jobb på hemtjänsten och har nu mina funderingar på att börja plugga till sjuksköterska.
- Kissarna har fått ögon och kan om några veckor flytta in hos oss.

. . . kanske inte var nåt mer.

Mår så otroligt bra nu!
Allt flyter på precis som jag vill och jag har verkligen ingenting att klaga på (förutom solen och sommaren  i helhet som lyser med sin frånvaro). Nä som sagt, allt är verkligen perfekt!


Förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan nästa uppdatering.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback