Guitar Hero Aerosmith!


Blev ett litet köp idag så nu är jag stolt ägare till GH - Aerosmith :)
Riktigt skojigt må jag säga! Dock måste jag vila lite nu, har ont i både handled och huvud . . .

Tror jag ska ta och gå och möta min kära Pelle då han slutar jobba, sen kanske han vill hjälpa mig att plocka ur alla sakerna ur bilen (kan ju hoppas iaf.)

I morgon blir det Sveg med syster. Åker vid elva så jag måste gå upp rätt tidigt om jag både ska hinna med en sväng på arbtsförmedlingen och lämna tillbaka mina gamla lägenhetsnycklar på Bergs hyreshus.


Har kikat runt på lite resor, men va skönt de skulle va!
Förhoppningsvis blir det en tripp i slutet av augusti, såvida ekonomin tillåter vill säga. Kan vara behövligt att komma bort en sväng. Har nästan varenda dag inbokad på jobb i sommar så lite semester skulle som sagt vara behövligt. Undrar just var man ska åka då? Hum . . . jaja, vi får se hur det blir. Blir det så vi ska iväg hittar vi säkerligen nåt bra :)

Nä, nu ska jag ta och knata bortöver och se ifall nån Pelle syns till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback