Finaly!


Äntligen har ZyXEL´s ägare slagit på routern igen så jag kan snika lite på dennes "feitsnöre" - Danke schön!

Jobbat idag med, gått ruskigt fort :)
Då jag slutat mötte jag Pelle och Roger som hade varit uppe i gamla lägenheten och hämtat en del till vitrinskåpet + en tv-bänk, tack pojkar. Knatade upp till 11A och slutförde städningen där. Gött att ha det ur världen. I morgon klockan 4 kommer gubben Melin och besiktar sen är det klart.

Har rensat lite ogräs såhär på kvällskvisten, usch och fy och blä . . . eller, det är faktiskt ganska kul för man ser ju resultat dock blir jag helt förstörd i ryggen av att stå framåtlutad sådär länge. Men men, nu är det snart klart. Fattas nu bara en utemöbel sen är vår uteplats perfecto! :D


Ledig i morgon och på tisdag, ack så skönt de ska bli. Undrar just vad man ska fördriva tiden med då, är det soligt och fint behöver jag inte fundera så mycket på den saker, då blir det alla gånger till att ligga ute och steka!


Nä, nu lell ska jag googla lite.
Google.se är lätt en av de bästa sidorna här på webben btw - så de så!

Puss till Pelle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback