De söta små liven.


Härlig arbetsdag idag, började 07.30 och jobbade till 12.00 lite lagomt de :)
Tillbringat de senaste 4,5 timmarna i Gillhov tillsammans med Christine och the oldies. Har gått bra hela tiden så det har varit kul. Tror nog att det kommer att gå fin fint de där, dock lär det ju vara lite gruvensamt den dagen man ska åka dit själv men, som sagt, det kommer nog att gå bra :)

Nu ska jag packa ner lite städsaker och bege mig ner till nya lägenheten för att fli ur lite skåp etc och sedan packa upp det som ligger i lådorna där nere nu. Blir bättre det så det inte blir allt på en gång sen.

Igår kväll då jag kom hem från jobbet var min snälla mamma här och donade. Hon hade packat ner det mesta av köksutrustningen samt rengjort spisen och diskmaskinen - TACK! Jag och Pelle packade in några lådor i Mazdan och åkte ner med dom. Resten av kvällen blev lugn, fikade lite och kikade på film (dock somnade jag i vanlig ordning 5 minuter in i filmen).

Till helgen blir det mest troligt en sväng till Valsjöbyn med Pelle och hans familj. Ska bli riktigt trevligt :) Hoppas dock bara att jag får ledigt på fredag och söndag . . . men det lär väl inte ska vara några större problem kan jag tro.


Nä, nu ska jag städa.
Ma raukes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback