Blablabla.


Usch så ont jag har i ryggen idag . . . vet inte vad jag har gjort, måste ha legat konstigt eller nåt i natt.

På Kvaran i lördags varr det skoj skoj skoj (precis som jag förutspått). Jag, Emma och Bengt åkte dit och levde loppan. Dansade, pratade med folk och drack nån öl :) När vi kom dit blev jag nästan förvånad över hur "lite" folk det var, man kunde ta sig fram utan att behöva använda armbågarna. Någon timma senare var det dock smockat och det gick knappt att ta sig fram. Nåja, en kanon kväll var det i alla fall, en kanon kväll med bästaste syster :)

Igår var det lugnt och enbart lugnt.
Gick på Ica med Emma och Pelle för att handla lite godsaker: jordgubbar, grädde och revbensspjäll. Mums. Efter någon timma här hos mig gick jag och Emma bort till mamma där det bjöds på god mat. Avslutade kvällen hemma i soffan tillsammans med Pelle. Kikade på lite film och bara va, inte alls dumt :)


Idag har jag försökt vara kreativ men kanske inte lyckats sådär jättebra . . . har varit på banken en sväng. på ams (skulle skriva in mig men det gick inte så jag ska återkomma på torsdag) samt en sväng på Ica där jag fått lite fler dagar att jobba. Ja det var väl det. Tänkte sätta mig ner och skriva en matlista för den här veckan nu. Har kommit fram till att min plånbok mest troligt inte kommer att vara så fet nu framöver så att själv laga mat är nog nästan ett måste . . . Ett plus med det hela är ju att det är tusen gånger nyttigare än att äta skräpmat från ex. Statoil eller liknande.

Nä, matlista nu.
Ska lite senare ikväll snika lite på Acb´s massage stol och även kasnke ta mig en tur ner på Pulsen för lite kvalitetstid i solariet. I morgon ska jag jobba lite åt pappa, städa runt nåt hus som de byggde i vintras i Storhogna tror jag visst att jag skulle göra :)

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback