Att man aldrig lär sig.


Kan inte förstå hur svårt det ska vara.
Jag har flyttat ett x antal gånger och tycker därför att jag borde kunna konsten med att "packa rätt" - det gör jag inte. Varje flytt avslutas med att det ser ut som ett kaos, antingen i bilen eller den nya lägenheten. Den här gången är det bilen som får lida då jag verkligen proppat den full, från golv till tak, med saker.

Dock är det nu tomt på 11A vilket känns gudomligt!
Väntar nu på att klockan ska bli fyra och att gubben Melin ska komma och göra sitt (Gud nåde honom om han inte godkänner min städning...!)



Funderar på att ta mig en snabbis till staden sen. Det har ju kommit ett nytt GH, Guitar Hero Aerosmith. Verkar skoj så jag måste nog köpa det - ska rådgöra lite med Pelle så får vi se hur det blir.
I morgon blir det en tur till Sveg med kära syster :) Hon ska besikta bilen så jag passar på att följa med, kanske slinker in en sväng på Dollar då vi ändå passerar :)


Nä, nu ska jag bort på arbtesförmedlingen och se om dom kanske kan hjälpa mig lite . . . wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: felicia

Okej, tack så mycket :)hur är de annars då? :)

Postat av: felicia

jodå de e bra med mig, :) bara lite less på detta skit väder. :) Kram

2008-06-30 @ 18:36:13
URL: http://feliciaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback