Ännu en dag som Bob the builder :D


Jobb på Ica idag, o8-16.
Riktigt skojigt har det faktiskt varit, trivs verkligen som fisken i vattnet på det där stället! :D

Då jag jobbat klart gick jag ner på bemanningen och fick se ett schema de gjort åt mig. Såg riktigt bra ut, en jäkla massa jobbande blir det vilket är bra. En annan sak som också är bra är att jobbet där bara är ute i hemtjänsten (!) wiho! Inget spring inne på någon avdelning, det tackar vi för!

Hem till lägenheten för att kocka lite middag och jag måste få skryta lite, överträffade verkligen mig själv idag. Haha, jag kan tydligen laga mat . . . bara jag vill :) Hur som helst blev det marinerade kycklingvingar (som jag hade i ugnen), rostade solroskärnor, hemmagjord currysås, bananer som även de varit i ugnen och fått lite färg samt sallad. Mums mums mums! Åkte upp med en matlåda till Pelle och for sedan hem för att äta själv. Var även upp till Laban en sväng där emellan för att låna lite tapetserargrejor. Efter maten åkte jag bort till mor och vi började tapetsera. Måste än en gång få skryta över mig själv - blev riktigt snyggt!'

En sak till har jag även att förtälja för er, det blir tre kattbebisar som får följa med mig hem. Mamma betättade när jag kom dit ikväll att en hade dött och då sa jag att jag kunde ta alla tre. Ringde straxt därefter och upplyste familjen Jonsson om det också, dom var med på noterna :)


Jaja, nu är jag trött och ska innan jag somnar hinna duscha och vara social med söt-Pelle som är här :)

Hejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback