Trevlisch :)


Har haft pappa och Ulla här på middag idag.
Blev spaghetti och köttfärssås och till efterrätt hade jag gjort ananaspaj som det serverades glass till, mums :)

Äntligen går Internet att använda någorlunda igen, finaly!
Dock lyser fortfarande vårt eget med sin frånvaro . . . men den som väntar på nåt gott . . . väntar alltid för länge, eller hur var det nu igen?

I morgon är det lite jobb inplanerat, lugnt pass dock, 15.30-20.30, lite lagomt de.

Har sedan pappa och Ulla for sökt lite jobb, inget seriöst med mitt sökande men det skulle ju vara skoj OM någon skulle höra av sig. Ett fast jobb skulle faktiskt inte sitta helt fel nu, eller egentligen har jag jobb så jag klarar mig men jag skulle vilja köpa mig en ny bil och då blir jag nog så illa tvungen att ta ett banklån och det i sin tur vill jag inte ta om jag inte har ett fast jobb . . . så, ett fast jobb till salu någon?

Håller på att ladda ner första säsongen av Beverly Hills 90210, men du vilka minnen!
(Pelle är dock inte lika entusiastisk . . . han är lite mer inne på Morden i Midsomer).

Nä, ett cv till ska skickas iväg så nu får det vara slut på bloggandet :)

Hejsvejs.

/ Norling - one in a million.

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad tycker du är viktigast, självförtroende eller självkänsla? :) http://naztysbunny.blogg.se/2008/july/sjalvfortroende.html

2008-07-09 @ 22:04:37
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback