Tralala.


Varför är det bara Pelles dator som vill koppla upp sig mot ZyXEL?
Tack och lov har jag en sådan snäll sambo som lånar ut sin dator då mitt bloggbegär blir för stort :)


Varit lite barnvakt åt Marcus idag. Hann dock inte mer än koka gröt åt honom så var mamma och mormor tillbaka. Gick ut och lekte lite och blev bjuden på fika av Rut och Leif. Tog mig sedan an tvätten . . . fattar inte hur det kan bli så mycket på så kort tid . . . ett mysterium. Har även varit en sväng på Byggvaruhuset och köpt båtfärg åt far samt tittat lite på tapeter (för skojs skull), ååh va mycket fint det finns. Tänk om man hade ett hus som man fick hålla på att fixa och dona i som man vill . . . åh! Även en tur till tygaffären har jag hunnit med, köpte en vaxduk och två "blompinnar" med söta fjärilar på. Börjar se riktigt bra ut på uteplatsen nu. Klippte den lilla gräsplätten och friserade buskarna igår så nu kan man väl nästan säga att det är klart. Äntligen.


Ska beställa färgpatroner och fotopapper nu hade jag tänkt. Ska göra ett stort kollage, kommer nog bli bra, såvida jag inte lessnar efter halva och ger upp, har ju hänt förr. Sen hade jag även tänkt städa lite här. Är ju så pinsamt när det kommer folk och hälsar på och det ser ut som sju svåra år :/


I helgen blir det nog Rätan. Kristina och Ted kommer upp och Emma skulle nog ta med sig Jens så då kan det vara skoj att åka hem, då alla är hemma menar jag :) Sen var det ett tag sedan jag var i Rätan också så det är nog på tiden.

Tjing.

/ Norling - one in a million.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi fick höra att dom sålde ut tapeter för 10 kronor rullen på fresks idag, så vi drog en rajd in till stan och köpte tapeter till fyra rum för 300 kronor...det var ganska lämpligt pris!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback