The final countdown :)


Men nära!
Idag och i morgon kvar sen jävlar bär det fan i mig av!

Gillhov idag igen . . . började halv åtta i morse och jobbade till ett sen från halv fyra till halv nio.
Men ogilla delade turer . . . hade vart bättre att jobba dom där ynka 2,5 timmarna som jag var "ledig" men men, hann ju me en liten tur till Brånan då och det är alltid skoj :)


Konstigt väder det har varit idag. Ena stunden har solen tittat fram och det har blivit rätt behaglig värme för att sedan fem minuter senare bli grått och spöregn :/ Ja jag säger då det, Svenska sommar. Kanske lika bra att man inte har nån semester, det här är vädret är ju ändå inget att hurra för.

En anna sak som är konstig var en film jag och P hörde igår, Clowerfield. Den var väl sådär till en början, inte bra men heller inte så jätte dålig, inte förrän slutetsom bara kom utan någon som helst förvarning. Var en del saker man inte fått någon förklaring till också tar filmjäveln slut :S Jaja. Det var ju gott med chips och dipp iaf.



By the way har jag hittat säng nu. Två stycken 90´s resårmadrasser, grett grett. Har dock inte gjort någon affär än men det blir när lönen kommer hoppas jag. Då fattas det alltså bara en sängram, (eventuellt sängbord . . . beror på) och en byrå - sen är sovrummet klart :D Hade tänkt ta en tur till Ikea inom en mycket snar framtid, skulle vara skoj skoj.

Nänä.
Hadé
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback