Röv feeling . . .


Mår verkligen som en röv idag (ni får ursäkta min dåliga franska) fy satan, skulle kanske ha hoppat över gårdagens besök på stråket, men det var ju skoj så man får väl säga att det var värt det :)

Underbart att träffa Sophie igen! <3
Började med lite findrickning här på Rådhusgatan, fortsatte med en lång taxitur som tillslut tog oss ner på stråket. Hade turen med oss och lyckades komma in på sidan av tältet där en snäll själ höll upp tältduken för oss :) Rocka rocka till Ständut och sedan vidare till Marité där jag hade ett vilt samtal med två av de övriga i kön . . . jävla idiot killar! Usch!
Kom slutligen in och hittade ett bra bord där vi slog oss ner och pratade om allt och inget ett tag. Kvällen avslutades med kebab på Istanbul city.

Tack min sköna för en kanon kväll!


Uppdaterar med om de övriga dagarna lite senare . . . nu måste jag packa och sen bege mig hemåt. Börjar jobba halv fyra (men låt mig slippa!).

Tjing.
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback