Pust . . .


Om inte jag har rasat i vikt den här helgen . . . ja då vette fan!
Har knappt ätit någonting (blir så konstiga mattider då man jobbar så långa pass) samt att jag svettats som en gris :S Idag måste ha varit värsta dagen på hela helgen, luften har ju näst intill stått stilla. Den lilla regnskur som kom var verkligen uppfriskande.

Pelle är och uttrar med Nisse, själv orkade jag inte följa med så jag har kurat ner mig i soffan med ett glas te och datorn. Tänkte bege mig mot toaletten och duschen snart, känns som att det kan behövas.


I morgon blir det staden (läs stråket) för hela slanten (efter att jag slutat jobba klockan 4). Först middag vid sex med Emma, Cimona och 5 tjejer till så det blir nog livat! Skoj med tjejkväll :) sen blir det "tältrunda", skoj skoj skoj! Hoppas även att jag får ledigt på onsdag, helst torsdag också så jag och Pelle kan ta oss några latis dagar inne i staden, skulle vara fint de.


Igår var det först jobb, kom hem vid halv fyra och la mig då pladask på en filt ute på gräsmattan. Mmm så underbart. Ställde mig i ordning och knatade tillsammans med Pelle upp till Högströms för att fira Nisse. Blev bjuden på god mat och dryck och hade sedan trevligt med de övriga gästerna. Väl hemma igen skvallrade jag och Pelle lite innan vi gick och la oss för att kika på "Ogifta par", såg dock inte mer än max tio minuter innan jag slocknade . . . ovanligt Ida . . . not!

Nä, duschen nästa.

Godnatt Sverige.
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback