Only a few days left . . .


4 dagar kvar till Maiden!
Shit vad jag längtar nu, ska bli så roligt :)

Måste se till att bränna en Maiden skiva med deras bästa låtar innan avfärd (så vi kan sjunga upp oss i bilen innan konserten).


Gillhov igen. Fan, jag trivs faktiskt här uppe.
Litte kymigt dock att vara här själv nu när det börjar bli kväll . . . är ju en rätt död by om man säger så.

Igår efter jobbet åkte jag till Hovermo för att spendera lite tid med pappa, Ulla, Ingvar och tyskarna på gårdsmuseét. Rätt intressant faktiskt men efter ett tag lessnade jag lite. Fikat piggade dock upp igen :) Beställde mat från hotellet med Emma och Pelle, pizza (egenkomponerad) mums!
Kvällen avslutades på Galhammar . . . ingen vinst för min del men Emma lyckades kamma hem en femhundring :) (Trist för mig då det var jag som köpte lotterna till allihopa och delade sedan ut dom . . . Bättre lycka nästa gång Norling).

Tråk väder har det varit idag, i alla fall under den tiden som jag var hemma. Regnet stod som spön i backen och åskan mullrade från en näst intill svart himmel :/ Tur att det sken upp lagom till att jag skulle bege mig på jobbet, tur.

Nu har Pelle filuren gått på semster, en aningens avis är man ju men men . . . har ju några dagar jag med som jag är ledig på, får väl glädjas åt det.

So long.
Norling - one in a million

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback