Okeeej då . . .


Okej, Facebbok kanske inte är så tråkigt ändå . . .
Jag ska ge det en chans :)

Überbra väder är det ute också, men var befinner jag mig?!
Joo, i soffan . . . med datorn . . . ska dock ta och pallra mig upp till Nisse och Lena snart hade jag tänkt.


KAN NÅN JOBBA FÖR MIG I HELGEN!?
Jag ska ut på stråket så är det bara, lite trist dock att börja jobba 07 hela jävla helgen! :/
Om jag bara kunde få bort halva söndan (minst) och i alla fall få börja halv fyra . . . hoppas hoppas hoppas.
Jaja, får jag inte bort turerna får jag väl plågas lite då . . . trist bara om man skulle bli stoppad och måsta blåsa . . . hum, jaja, vi får hålla tummarna för att det ska gå bra, right?


Uppdaterar med om Maiden senare.
Säger tills vidare att det rockade fett! 100000 gånger bättre att se dom utomhus vill jag lova . . . oh my!

Hej.
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback