Lite dötid . . .


Är det något man kan ha mycket av inom hemtjänsten så är det dötid . . . :/ Som nu har jag inget att göra förrän klockan ett, såvida ingen larmar då. Visst, på ett sätt är det kanske lite skönt, man kan sitta och ta det lite lugnt etc. men man skulle ju heldre vilja göra ifrån sig allt på en gång och sen kunna gå hem.

Verkar i alla fall bli kanonväder även idag!
Över 20 grader innan klockan ens var nio - shiiit!
Jag tackar min lyckliga stjärna att jag inte jobbar så länge idag.

Ikväll ska vi fira svärfar som fyller 60 år idag, skulle visst bli smörgåstårta :)


Nä, nu tror jag minsan att jag ska ta med mig en filt ut och lägga mig och steka ett tag innan det är dags att göra nästa ryck.


So long folks.
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback