Herreguuuud!


Blir irriterad, både på mig själv och Telia.

Att jag blir irriterad på mig själv beror på att jag fan inte får för mig att göra något, trots att det finns en miljard saker att göra här . . . Har sytt upp 12 gardin längder, men that´s it liksom. på tal om syinga så kan jag meddela er att det faktiskt gick bra, har inte suttit vid en symaskin sen jag gick på Rätans skola och hade alltså mina farhågor innan jag började med mitt lilla projekt. Dock hade jag inget att oroa mig för, lyckades till och med byta tråd samt spola upp ny tråd . . . haha!

Telia då. Ja igår ringde vi fram och tillbaka, på kundtjänst sa de att bredbandet var inkopplat och på teknisk support sa dom att det inte var det, att inte ens en flytt var genomförd. Jippie. Ringde kundtjänst idag igen och får höra samma visa, att det funkgerar. Teknisk support sa även de samma sak, att en flytt inte var genomförd. Kundtjänst igen där jag fick prata med en riktigt trevlig kille som sa att han skulle göra en ny flyttanmälan och även de oss kompensation för all möda och tid vi måsta lagt ner - tre gratis månader med bredband (!) (fan inte mer än rätt). Så nu väntar jag på ett sms från Telia där det nya "inflyttningsdatumet" ska stå.


Nu tycler jag minsann att Pelle kan komma hem. Kanske låter konstigt men det är fan så mycket roligare att städa etc när man är fler än en (städa kan jag göra själv men det är just sällskapet jag är ute efter). Dock kan det även, vissa gånger, vara gött att vara själv också då man ska städa, dunka musik och använda skurmoppen som mic, de e grejer de!



15 dagar kvar till Maiden - shiiit vad jag längtar!

En cigg och jag kanske återfår min städlust, mest troligt inte men vi kan ju alltid hoppas ;)

/ Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback